wtorek, 28 kwietnia 2015

Zwiastun


7 komentarzy:

  1. Kto Ci robił zwiastun? Widzę, że jest niedokończony. Trzeba coś z tym zrobić. Poza tym brakuje mi w nim trochę. Jeśli chciałabyś się zwrócić do mnie o pomoc to mogę Tobie zrobić zwiastun :) Oczywiście nie naciskam, to tylko taka propozycja.
    Pozdrawiam i ściskam mocno. Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa widzisz ja go robiłam :D Okej będę miała dwa :D

      Usuń
  2. Jako, że nie skomentowałam prologu to tutaj to zrobię. Bardzo podoba mi się styl w jakim piszesz na gołe oko widać, że przykładasz się do tego co robisz i to co piszesz sprawia Ci przyjemność. Pomysł na Twojego bloga mi się bardzo podoba, lubie takie typowe romanse ze szczyptą zgrozy.
    Zwiastun rzeczywiście jest troszeczkę niedopracowany i zakończony w nieodpowiednim miejscu, chyba Ci się usunął ostatnia część z libkiem na Twojego bloga. Gdybyś zastosowała inną czcionkę z polskimi znakami, wyglądałoby to zgrabnie i estetycznie. Czekam na rozdział pierwszy. :)

    www.secret-harrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy, ake efekty pisania na telefonie i autokorekta mnie wspomogła.

      Usuń
    2. Dziękuje za opinie :)

      Usuń

Obserwatorzy