niedziela, 21 czerwca 2015

Hejka!

Hejka!

Dzisiaj będzie trochę inny post, niż zwykle. Jak wiecie, prowadzę blog z fanfictionami i potrzebne mi są kolejne pomysły na fabuły! Jako, że wy również jesteście częścią, każdego mojego blogu, proszę Was o pomoc przy wymyśleniu nowych ff. Ode mnie znajdzie się kilka propozycji, ale chcę usłyszeć również Was głos, jakie najchętniej ff byście czytali, np. horror, fantazy, kryminał, romans, o chorobie albo jakieś łączone?

Otwórzcie jak najszerzej swoją wyobraźnię i pomyślcie. 

Najlepiej, gdyby to były fabuły z jakimi się jeszcze nie spotkaliście, ale chcielibyście, żeby w końcu ktoś o tym napisał fanfiction. Mogą być wymyślone pod każdą kategorię - fantazy, horror, romans, kryminał, o chorobie, bromance itd.

Jestem bardzo ciekawa Waszych pomysłów na fabuły!

I nie ma, że nie wiem, nawet pierwszy lepszy pomysł się przyda :)

Jeżeli ktoś ma kilka propozycji na fabuły, to pisze je wszystkie w komentarzu, później zrobimy głosowanie, tak jak to było za pierwszym razem.

A więc teraz jest Wasz czas! 


                                                         

20 komentarzy:

  1. Ja jestem za czymś w stylu Greya ;) Tylko nie chodzi mi o to, że ma być sado maso xD coś w stylu...hmm seks przyjaciół ? Najlepiej z Li albo z Zaynem ;) czekam zniecierpliwiona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm może jakiś kryminał połączony z romansem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaa bym chciała z Harrym i jakąś laską :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz pisać nowe opowiadanie??

    Może jakaś zakazana miłość, albo horror. Tak horror z Louisem: ) albo z Horanem

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tak na prawdę cały czas pasuje romans :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zdecydowanie jestem za romansidłem z Niallem w roli głównej, mogło by to być połączone z fantasy trochę . :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nigdy nie pisałam ff z Horanem w roli głównej :D

      Usuń
  7. Jestem za niegrzecznym Horanem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu fajnie brzmi :) Aaa po za tym nigdy nie pisałam ff z Horanem :D

      Usuń
  8. Ja bym chciała coś np. Jest taka zwykła dziewczyna i idzie do nowej szkoły wpada w złe towarzystwo ale tez sie zakochuje no nie woem takie pokręcone jak sytuacja bez wyjścia ze nie wiadomo co wybrać popularność miłość moze zwykłe życie ale na końcu jest coś czego sie nikt nie spodziewa

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy